آراز غلامی

یادداشت‌هایی از تاملات، خاطرات و رویدادها

Gallery iPhone Pen RSS1408 Subscriber
ᛁ ᚨᚱᚨᛉ ᚹᚱᚩᛏᛖ ᛏᚻᛁᛋ ᚱᚢᚾᛁᚳ ᛒᛚᚩᚷ (?)
SINCE 2006

چرا اینطوری هستی؟

هر فردی، تشکیل شده از دیدگاه‌ها، اعتماد به نفس پایه بر دیدگاه‌ها و تجارب. همچنین روابط اجتماعی پایه بر اعتماد به نفس که خود پایه بر دیدگاه‌ها هست.
اگه فردی روابط اجتماعیش دچار مشکل بشه، ریشه مسئله رو در اعتماد به نفس جستجو میکنه. با تفکر بیشتر ریشه اعتماد به نفس رو در دیدگاه‌ها جستجو میکنه. وقتی دید دیدگاه‌هاش چیزی نیست که باید باشه، دیدگاه‌هاش تغییر میده.
چیزی که اتفاق افتاده «تخریب خلاق» هست، چیزی که باقی مونده فردی گیچ و منگ هست که همه کاخ درونیش  با خاک یکسان شده و به ابتدای راه برگشته، ابتدایی که خالی نیست و تجربه ای از دیدگاه‌های قبلیش رو هم داره.
چیزی که باید انجام بشه اینه دیدگاه‌هاش رو به ثبات برسونه یا شرایطی رو بوجود بیاره که تغییر در دیدگاه‌ها باعث برهم زدن چند آجری که روی هم گذاشته برای بازسازی کاخ درونیش، نشه.
اعتماد به نفسش رو بر پایه دیدگاه‌ها بعضا متغییر و بعضا ثابتش بنا میکنه. روابط اجتماعی خودش رو هم برپایه این اعتماد به نفس بوجود میاره.

نتیجه: فردی که از درون شروع به تحول و بازسازی کرده و راهی رو که خیلیا از بدو تولد رفتن رو با قدم هایی لرزون بعد از چندین سال شروع به طی کردن میکنه.

این علت اینه که من یطوری هستم.

آراز غلامی
سه‌شنبه، ۳۰ اکتبر ۲۰۱۲


Nazar Amulet