آراز غلامی

یادداشت‌هایی از تاملات، خاطرات و رویدادها

Gallery iPhone Pen RSS1408 Subscriber
ᛁ ᚨᚱᚨᛉ ᚹᚱᚩᛏᛖ ᛏᚻᛁᛋ ᚱᚢᚾᛁᚳ ᛒᛚᚩᚷ (?)
SINCE 2006

برای بار هزارم، سلام دنیا

تلاش من برای داشتن یک وبلاگ و متمرکز ساختن همه‌چیز در آن قبلا به‌دلیل شبکه‌های اجتماعی و گسستگی ناشی از اون بارها به در بسته خورد. آخرین تلاشم همراه بود با بستن همه‌ی شبکه‌های اجتماعی و توامان ترک سیگار. نمی‌دونم تنهایی ناشی از اون باعث شد یا چیز دیگه‌ای که کنترل وبلاگم رو بخش تاریکم به عهده گرفت و یه‌بار به خودم اومدم دیدم دارم زمین و زمان رو نقد می‌کنم. در نتیجه خیلی سریع همه‌چیز رو آوردم پایین و تصمیم گرفتم مدتی زمان بگذره تا با تمرکز بیشتری بتونم فکر کنم درباره‌ش.
امروز صبح تصمیم گرفتم یک‌بار دیگه تلاش کنم و با بازطراحی یه قالب جدید سعی کردم حال و هوای رسمی قبلی رو کنار بذارم و با حس جدیدی ادامه بدم.

فعلا همه‌ی نوشته‌ها رو گذاشتم برای بازبینی و نوشته‌های ایام غیبت هم که تو کانال تک‌نفره‌ای در تلگرام منشتر می‌شد رو هم درفت کردم تا در فرصت مناسب بازبینی و منتشرشون کنم.

قالب وبلاگ مال روزهایی هست که تازه طرحی وب رو شروع کرده بودم. وقتی بطور اتفاقی دیدمش سادگی و حس صمیمیتی که القا می‌کرد قانع‌م کرد که می‌تونه قالب وبلاگ حال حاضرم باشه. یکم روش کار کردم تا مدرن‌تر و قابل تحمل‌تر بشه. اگه به باگی برخوردید لطفا در بخش نظرات اعلام کنید تا در اسرع وقت برطرف بشه.

آراز غلامی

آراز غلامی
شنبه، ۳۱ مارس ۲۰۱۸


Nazar Amulet